Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą ona zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji. ×

W naszej bazie jest już 710 pomysłów

Test z modułu Autoprezentacja

Autoprezentacja

Istotność: 5

  • Odpowiednie kwalifikacje są elementem wizerunku prywatnego.

  • Sieć informacji biznesowej może zawiązać się podczas autoprezentacji.

  • Wyróżniamy następujące typy autoprezentacji:

  • Pocieranie brody oznacza:

  • Wykształcenie jest elementem wizerunku biznesowego:

Wizerunek w biznesie

Istotność: 5

  • Reguła 1 wrażenia mówi, że pierwsze 20 sekund jest najważniejsze.

  • Czy wizerunek może być świadomie lub celowo wykreowany.

  • Źródłem podziwu dla innych może być twoje hobby.

  • Nasze emocje mogą kształtować nasze pierwsze wrażenie.

  • Nasz rozmówca robi krok do tyłu, więc my powinniśmy zrobić krok do przodu.

Savoir vivre w biznesie

Istotność: 5

  • Reguła 1 wrażenia mówi, że pierwsze 20 sekund jest najważniejsze.

  • Wizerunek może być świadomie lub celowo wykreowany.

  • Na wizerunek osoby nie ma wpływu znajomość etykiety biznesu.

  • Kolor żółty na spotkaniach biznesowych jest zawsze mile widziany.

  • Odpowiedni wizerunek budują:

Komunikacja interpersonalna

Istotność: 5

  • Skulenie ramion do przodu oznacza zachęcenie do rozmowy.

  • Poprzez komunikację niewerbalną można wyrażać swoje emocje.

  • Prawo Mehrabiana mówi, że:

  • Forma pisemna komunikacji:

  • Zachowania potwierdzające, że kogoś lubimy, że mamy ochotę na dalszą rozmowę z daną osobą to:

Autoprezentacja

Istotność: 5

  • Odpowiednie kwalifikacje są elementem wizerunku prywatnego.

  • Sieć informacji biznesowej może zawiązać się podczas autoprezentacji.

  • Wyróżniamy następujące typy autoprezentacji:

  • Pocieranie brody oznacza:

  • Wykształcenie jest elementem wizerunku biznesowego:

Wyślij sugestię