Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą ona zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji. ×

W naszej bazie jest już 708 pomysłów

Test z modułu Autoprezentacja

Autoprezentacja

Istotność: 5

  • Autoprezentacja jest podstawowym warunkiem udanych kontaktów osobistych.

  • Sposób siedzenia jest elementem komunikacji niewerbalnej.

  • Odpowiednie kwalifikacje są elementem wizerunku prywatnego.

  • Kolor ubrania nie jest elementem autoprezentacji.

  • Najczęściej zdanie "widzę, co masz na myśli" wypowie wzrokowiec.

Wizerunek w biznesie

Istotność: 5

  • Pierwsze wrażenie zależne jest od nas samych.

  • Nasze poczucie humoru ma znaczenie dla naszych odbiorców.

  • Sekretem pozytywnego pierwszego wrażenia wg. psychologów jest uśmiech.

  • Potrząsanie wyprostowanym palcem wskazującym oznacza brak pewności siebie.

  • Nasz rozmówca robi krok do tyłu, więc my powinniśmy zrobić krok do przodu.

Savoir vivre w biznesie

Istotność: 5

  • Pogłębione pierwsze wrażenie trwa około 9 minut.

  • Pierwsze wrażenie jest reklamą naszej osoby.

  • Wizerunek naszego przedsiębiorstwa nie musi pokrywać się z rzeczywistością.

  • Wizerunek osoby może być:

  • Cechy i zachowania dzielimy na:

Komunikacja interpersonalna

Istotność: 5

  • Zasada skutecznego przekazu informacji to zasada 10/30/60.

  • Komunikacja werbalna może mieć formę:

  • Komunikacja niewerbalna, to komunikacja:

  • Komunikowanie postaw i emocji jest funkcją komunikacji niewerbalnej:

  • Czynniki paralingwistyczne ujawniają:

Autoprezentacja

Istotność: 5

  • Autoprezentacja jest podstawowym warunkiem udanych kontaktów osobistych.

  • Sposób siedzenia jest elementem komunikacji niewerbalnej.

  • Odpowiednie kwalifikacje są elementem wizerunku prywatnego.

  • Kolor ubrania nie jest elementem autoprezentacji.

  • Najczęściej zdanie "widzę, co masz na myśli" wypowie wzrokowiec.

Wyślij sugestię