Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą ona zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji. ×

W naszej bazie jest już 705 pomysłów

Test z modułu Autoprezentacja

Autoprezentacja

Istotność: 5

  • Wizerunek sprzeczny z własnym ja, to autoprezentacja autentyczna.

  • Sieć informacji biznesowej może zawiązać się podczas autoprezentacji.

  • Wyróżniamy następujące typy autoprezentacji:

  • Moralizowanie jest taktyką autoprezentacji:

  • Pocieranie brody oznacza:

Wizerunek w biznesie

Istotność: 5

  • Czy wizerunek może być świadomie lub celowo wykreowany.

  • Kolor czerwony oznacza spokój.

  • Wyprostowana postawa, dłonie splecione na klapie marynarki to zachowanie nerwowe.

  • Reguła 1 wrażenia, mówi nam że:

  • Odpowiedni wizerunek budują:

Savoir vivre w biznesie

Istotność: 5

  • Kolor czerwony oznacza spokój.

  • Źródłem podziwu dla innych może być twoje hobby.

  • Pierwsze wrażenie jest reklamą naszej osoby.

  • Nasze poczucie humoru ma znaczenie dla naszych odbiorców.

  • Potrząsanie wyprostowanym palcem wskazującym oznacza brak pewności siebie.

Komunikacja interpersonalna

Istotność: 5

  • Zasada skutecznego przekazu informacji to zasada 10/30/60.

  • Strefa dystansu o przedziale 120-360cm to strefa społeczna.

  • Odwracanie wzroku to zachęcenie do głębszej rozmowy.

  • Splecione ręce to element postawy otwartej.

  • Zamknięta pozycja ciała, surowe spojrzenie, brak gestów to elementy:

Autoprezentacja

Istotność: 5

  • Wizerunek sprzeczny z własnym ja, to autoprezentacja autentyczna.

  • Sieć informacji biznesowej może zawiązać się podczas autoprezentacji.

  • Wyróżniamy następujące typy autoprezentacji:

  • Moralizowanie jest taktyką autoprezentacji:

  • Pocieranie brody oznacza:

Wyślij sugestię