Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą ona zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji. ×

W naszej bazie są już 702 pomysły

Test z modułu Autoprezentacja

Autoprezentacja

Istotność: 5

  • Wiedza nie jest składnikiem autoprezentacji.

  • Sposób siedzenia jest elementem komunikacji niewerbalnej.

  • Powolne zdejmowanie okularów, oznacza chęć zakończenia rozmowy.

  • Wyróżniamy następujące typy autoprezentacji:

  • Błysk w oku i uśmiech to elementy:

Wizerunek w biznesie

Istotność: 5

  • Czy wizerunek może być świadomie lub celowo wykreowany.

  • Pierwsze wrażenie zależne jest od nas samych.

  • Kolor brązowy oznacza osobę bierną.

  • Nasze emocje mogą kształtować nasze pierwsze wrażenie.

  • Pogłębione pierwsze wrażenie trwa przez:

Savoir vivre w biznesie

Istotność: 5

  • Reguła 1 wrażenia mówi, że pierwsze 20 sekund jest najważniejsze.

  • Kolor czarny wzbudza zaufanie.

  • Nasz rozmówca robi krok do tyłu, więc my powinniśmy zrobić krok do przodu.

  • Pogłębione pierwsze wrażenie trwa przez:

  • Pierwsze wrażenie jest reklamą:

Komunikacja interpersonalna

Istotność: 5

  • Dekodowanie w procesie komunikacji to informacja zwrotna.

  • Istnieje obiektywno-badawczy styl komunikacji.

  • Komunikacja werbalna sprowadza się do:

  • Forma pisemna komunikacji:

  • Nasze naturalne ułożenie sylwetki głowy, korpusu, nóg itp. to:

Autoprezentacja

Istotność: 5

  • Wiedza nie jest składnikiem autoprezentacji.

  • Sposób siedzenia jest elementem komunikacji niewerbalnej.

  • Powolne zdejmowanie okularów, oznacza chęć zakończenia rozmowy.

  • Wyróżniamy następujące typy autoprezentacji:

  • Błysk w oku i uśmiech to elementy:

Wyślij sugestię