Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą ona zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji. ×

W naszej bazie są już 703 pomysły

Test z modułu Autoprezentacja

Autoprezentacja

Istotność: 5

  • Kontakty społeczne są taktyką autoprezentacji.

  • Sposób siedzenia jest elementem komunikacji niewerbalnej.

  • Powolne zdejmowanie okularów, oznacza chęć zakończenia rozmowy.

  • Autoprezentacja wybiórcza to:

  • Obronne taktyki autoprezentacji to:

Wizerunek w biznesie

Istotność: 5

  • Kolor czerwony oznacza spokój.

  • Kolor żółty na spotkaniach biznesowych jest zawsze mile widziany.

  • Wizerunek naszej firmy nie ma wpływu na wizerunek naszych produktów.

  • Kolor czarny wzbudza zaufanie.

  • Nasz rozmówca robi krok do tyłu, więc my powinniśmy zrobić krok do przodu.

Savoir vivre w biznesie

Istotność: 5

  • Kolor czerwony oznacza spokój.

  • Pierwsze wrażenie zależne jest od nas samych.

  • Pogłębione pierwsze wrażenie trwa przez:

  • Wizerunek osoby może być:

  • Wizerunek ma zawsze wpływ na markę produktów.

Komunikacja interpersonalna

Istotność: 5

  • Odwracanie wzroku to zachęcenie do głębszej rozmowy.

  • Parafrazowanie to proszenie i wyjaśnienie niejasności.

  • Mruknięcia, pauzy, przerywniki to:

  • Zachowania przestrzenne określające sympatię, niechęć, pozycję społeczną to :

  • Dystans intymny to:

Autoprezentacja

Istotność: 5

  • Kontakty społeczne są taktyką autoprezentacji.

  • Sposób siedzenia jest elementem komunikacji niewerbalnej.

  • Powolne zdejmowanie okularów, oznacza chęć zakończenia rozmowy.

  • Autoprezentacja wybiórcza to:

  • Obronne taktyki autoprezentacji to:

Wyślij sugestię