Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą ona zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji. ×

W naszej bazie jest już 710 pomysłów

Test z modułu Negocjacje

Asertywność

Istotność: 5

  • Komunikacja asertywna to nazywanie problemów po imieniu.

  • Narzucanie własnych zasad nie jest zachowaniem manipulacyjnym.

  • Osoby asertywne są otwarte na świat.

  • Komunikację pasywną cechuje:

  • W stylu asertywnym wyodrębniamy następujące elementy:

Podstawy negocjacji

Istotność: 5

  • Tytuł zawodowy jest źródłem wiarygodności negocjatora.

  • Empatia – ambicja = zwycięstwo w negocjacjach.

  • Styl prowadzenia negocjacji wynika z:

  • Świadoma rezygnacja z zaspokojenia własnych interesów na rzecz interesów drugiej strony to:

  • Styl negocjacji typu "wygrana-wygrana" to:

Techniki negocjacji

Istotność: 5

  • Strategia kija to przedstawienie strat, co będzie jeśli nie dostosujemy się do sugestii nadawcy.

  • Zadawanie pytań podczas negocjacji pomaga:

  • Strategia emocji dodatnich oznacza, że:

  • Zasada wzajemności nazywa się inaczej:

  • Taktyka najczęściej wykorzystywana w końcowej fazie negocjacji to:

Zarządzanie konfliktem

Istotność: 5

  • Spór jest łagodniejszym rodzajem konfliktów.

  • Manipulacja konfliktem, polega na celowym prowokowaniu konfliktów, wśród pracowników.

  • Unikanie sytuacji konfliktowych nie jest błędem.

  • Kierowanie konfliktami polega na:

  • Przeciwieństwem konfliktu gorącego jest:

Asertywność

Istotność: 5

  • Komunikacja asertywna to nazywanie problemów po imieniu.

  • Narzucanie własnych zasad nie jest zachowaniem manipulacyjnym.

  • Osoby asertywne są otwarte na świat.

  • Komunikację pasywną cechuje:

  • W stylu asertywnym wyodrębniamy następujące elementy:

Wyślij sugestię