Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą ona zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji. ×

W naszej bazie jest już 708 pomysłów

Test z modułu Negocjacje

Asertywność

Istotność: 5

  • Zachowanie asertywna to poczucie winy po wyrażeniu swoich poglądów.

  • W asertywnym stylu komunikowania się wygrana jest udziałem wszystkich.

  • Zachowanie uległe nie ogranicza własnych praw.

  • Asertywność wobec siebie jest podstawą naszych relacji z innymi.

  • Prawa, które wiążą się z asertywnością:

Podstawy negocjacji

Istotność: 5

  • Nie oddzielamy ludzi od problemów podczas negocjacji.

  • Konflikt z partnerem od negocjacji, nie ma wpływu na jakość negocjacji.

  • Negocjacje to proces, w którym przeciwstawne stanowiska są łączone:

  • Dwa kluczowe składniki w negocjacjach handlowych to:

  • Styl opierający się na założeniu, że w negocjacjach każda ze stron częściowo traci i częściowo zyskuje to:

Techniki negocjacji

Istotność: 5

  • Technika 'dobry i zły' podczas negocjacji nie istnieje.

  • Zadawanie pytań podczas negocjacji pomaga:

  • Świadome, zamierzone wywieranie wpływu na człowieka to:

  • Lubienie i autorytet w technikach negocjacji to element:

  • Techniki psychologiczne zaliczamy do:

Zarządzanie konfliktem

Istotność: 5

  • W konflikcie występuje tylko 1 strona.

  • Spór jest łagodniejszym rodzajem konfliktów.

  • Brak atmosfery napięcia i chęci walki z drugą stroną podczas konfrontacji to:

  • Konflikty posiadają cechy:

  • Z postaw i zachowań wynikają konflikty:

Asertywność

Istotność: 5

  • Zachowanie asertywna to poczucie winy po wyrażeniu swoich poglądów.

  • W asertywnym stylu komunikowania się wygrana jest udziałem wszystkich.

  • Zachowanie uległe nie ogranicza własnych praw.

  • Asertywność wobec siebie jest podstawą naszych relacji z innymi.

  • Prawa, które wiążą się z asertywnością:

Wyślij sugestię