Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą ona zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji. ×

W naszej bazie są już 703 pomysły

Test z modułu Negocjacje

Asertywność

Istotność: 5

  • W zdaniu "rozumiem, że masz problemy" mamy do czynienia z empatią.

  • Osoba asertywna to osoba:

  • Agresja jest najczęściej symptomem:

  • Celem zachowania manipulacyjnego jest:

  • Poprzez zadawanie zamkniętych pytań manipulant ogranicza:

Podstawy negocjacji

Istotność: 5

  • Tytuł zawodowy jest źródłem wiarygodności negocjatora.

  • Nie oddzielamy ludzi od problemów podczas negocjacji.

  • Negocjator dysponuje olbrzymią wiedzą o drugiej stronie i lubi:

  • Dwa kluczowe składniki w negocjacjach handlowych to:

  • Styl opierający się na założeniu, że w negocjacjach każda ze stron częściowo traci i częściowo zyskuje to:

Techniki negocjacji

Istotność: 5

  • Zdaniem 'nie podoba Ci się to trudno' pokazujemy innym nasze zaangażowanie w negocjacje.

  • 'Ramię w ramię' w procesie negocjacji, to pozycja sugerująca współpracę.

  • Związane ręce nie są cechą taktyk negocjacyjnych.

  • Lubienie i autorytet w technikach negocjacji to element:

  • Taktyka najczęściej wykorzystywana w końcowej fazie negocjacji to:

Zarządzanie konfliktem

Istotność: 5

  • Konflikty mogą być twórcze.

  • Zarządzanie przez konflikt to:

  • Konflikt interpersonalny to:

  • Przeciwieństwem konfliktu gorącego jest:

  • Definiowanie problemu to:

Asertywność

Istotność: 5

  • W zdaniu "rozumiem, że masz problemy" mamy do czynienia z empatią.

  • Osoba asertywna to osoba:

  • Agresja jest najczęściej symptomem:

  • Celem zachowania manipulacyjnego jest:

  • Poprzez zadawanie zamkniętych pytań manipulant ogranicza:

Wyślij sugestię