Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą ona zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji. ×

W naszej bazie są już 702 pomysły

Test z modułu Negocjacje

Asertywność

Istotność: 5

  • Komunikacja asertywna to nazywanie problemów po imieniu.

  • Zachowanie asertywna to poczucie winy po wyrażeniu swoich poglądów.

  • Zachowanie asertywne to łamanie praw innych.

  • Osoba asertywna to osoba:

  • Przykładem zachowania manipulacyjnego jest:

Podstawy negocjacji

Istotność: 5

  • Styl twardy w negocjacjach to styl rywalizacyjny.

  • Interesy negocjatorów są:

  • Negocjacje to proces, w którym przeciwstawne stanowiska są łączone:

  • W negocjacjach oddzielanie ludzi od problemu występuje:

  • Dobrze sformułowany problem negocjacyjny:

Techniki negocjacji

Istotność: 5

  • Technika 'dobry i zły' podczas negocjacji nie istnieje.

  • Zawsze odrzucamy pierwszą propozycję w procesie negocjacji.

  • Strategia marchewki to przedstawienie korzyści wynikających z zastosowania się do sugestii nadawcy.

  • Związane ręce nie są cechą taktyk negocjacyjnych.

  • Omijanie niektórych zarzutów i elementów rozmowy nie korzystnych dla nas to technika:

Zarządzanie konfliktem

Istotność: 5

  • Konflikt w świecie ludzkim jest zjawiskiem nieuchronnym.

  • Konflikt może wystąpić nawet wtedy, gdy:

  • Przeciwieństwem konfliktu gorącego jest:

  • Konflikty grupowe występują pomiędzy:

  • Kryterium stopnia nasilenia relacji konfliktowych to:

Asertywność

Istotność: 5

  • Komunikacja asertywna to nazywanie problemów po imieniu.

  • Zachowanie asertywna to poczucie winy po wyrażeniu swoich poglądów.

  • Zachowanie asertywne to łamanie praw innych.

  • Osoba asertywna to osoba:

  • Przykładem zachowania manipulacyjnego jest:

Wyślij sugestię