Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą ona zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji. ×

W naszej bazie są już 703 pomysły

Test z modułu Negocjacje

Asertywność

Istotność: 5

  • W asertywnym stylu komunikowania się wygrana jest udziałem wszystkich.

  • Osoby asertywne są otwarte na świat.

  • Prawa, które wiążą się z asertywnością:

  • Zdarta płyta to technika przydatna w rozmowie z osobą:

  • Przykładem zachowania manipulacyjnego jest:

Podstawy negocjacji

Istotność: 5

  • Przed negocjacjami nie musimy ustalać naszego celu minimalnego.

  • Strategia "wygrana-przegrana" w negocjacjach to brak rozwiązań pośrednich.

  • Interesy negocjatorów są:

  • Dwa kluczowe składniki w negocjacjach handlowych to:

  • Styl negocjacji typu "wygrana-wygrana" to:

Techniki negocjacji

Istotność: 5

  • Złota zasada w negocjacjach mówi 'idź pierwszy na ustępstwa'.

  • Płynne przejście z jednego tematu na drugi nazywamy techniką 'zmiany biegów'.

  • Zawsze odrzucamy pierwszą propozycję w procesie negocjacji.

  • Drastyczne przykłady jednostkowe podawane w negocjacjach to:

  • Świadome, zamierzone wywieranie wpływu na człowieka to:

Zarządzanie konfliktem

Istotność: 5

  • Konflikt interpersonalny, to konflikt między członkami grup.

  • Zderzenie osobowości może być przyczyną konfliktu.

  • W organizacji trzeba stawiać cele indywidualne nad grupowe.

  • Definiowanie problemu to:

  • Z postaw i zachowań wynikają konflikty:

Asertywność

Istotność: 5

  • W asertywnym stylu komunikowania się wygrana jest udziałem wszystkich.

  • Osoby asertywne są otwarte na świat.

  • Prawa, które wiążą się z asertywnością:

  • Zdarta płyta to technika przydatna w rozmowie z osobą:

  • Przykładem zachowania manipulacyjnego jest:

Wyślij sugestię